[PLPUG] Sprawozdanie ze spotkania Zarządu z dnia 28 listopada 2013 r.

piotr maliński riklaunim w gmail.com
Wto, 3 Gru 2013, 19:32:56 CET

Wyrażam zgodę na wprowadzone przez Komitet Założycielski aktualizacje w
dniach 21-22 listopada 2013 r. w Statucie Stowarzyszenia Polska Grupa
Użytkowników Pythona, który obecnie mieści się pod
adresemhttps://github.com/plpug/plpug-statut/blob/harna%C5%9B/PLPUG-Statut.rst
oraz akceptuję formę w jakiej dowiedziałem się o zmianach treści w dokumentacji,
wymaganej do rejestracji Stowarzyszenia w KRS.

Potwierdzam prawdziwość podanych danych osobowych.

Piotr Maliński