[PLPUG] Podsumowanie prac Komitetu Założycielskiego

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Wto, 10 Gru 2013, 16:26:38 CET

Jędrzej, to jest bardziej skomplikowane niż Ci się wydaje.

Nie wnikając w szczegóły potrzebna była wasza jednomyślna zgoda dla
naszych zmian, a gdy jej zabrakło, to już żadne listy karteczki i
wnioski nic nie mogły zmienić.

Mam nadzieję, że następnym razem pójdzie już lepiej.

Wojtek Zając