[PLPUG] Podsumowanie prac Komitetu Założycielskiego

Jedrzej Nowak pigmej w gmail.com
Wto, 10 Gru 2013, 17:30:44 CET

> Za to ja chciałbym zauważyć, że istnieje całkiem inny problem który
myślę, że warto ustalić. Padło 2 krotnie "zarząd nie istnieje bo
stowarzyszenie nie istnieje". Bez względu na to jak rozumieć, to padały już
tam decyzje inne niż > sama rejestracja stowarzyszenia. Min. sprawa
PyCon-a, sprawa subdomen dla Wojtka Matyszkiewicza (a która przecież mimo,
że jest prywatną własnością to jest traktowana jako dobro wspólne
stowarzyszenia) itd.

Zaufanie do osób myślę, że jest. W końcu wybraliśmy tak a nie inaczej. Nie
komplikujmy tego przynajmniej na razie, zostaje inny problem który jest
"realny". Jeśli zrobimy nowe wybory (nowe spotkanie), stan osobowy może się
zmienić, a przy głosowaniach "na styk", może zmienić się wynik głosowania
na osoby. W tym kontekscie to jest problem faktycznie. Jedyną opcją wtedy
jest, to że nikt inny się nie zgłosi do kandydowania, wtedy co prawda mamy
lekką parodię "głosowania" ale przynajmniej nie rozwalamy całości. Zabronić
kandydować zgodnie z prawem nikomu nie można, tak jak nie można zabronić
głosować na kogoś innego. I to jest nasz problem.

Co dla mnie jest totalnie niezrozumiałe to pominięcie dokładnego
informowania 'nowowybranego' zarządu przez komitet założycielski z
wykonywanych przez siebie działań (vide niewiedza Filipa).

> @Wojciech Zając: Chyba mi coś umknęło. Kiedy była proszona od nas zgoda?
Mieliśmy się wstrzymać z oświadczeniami do potwierdzenia sprawy przez
@Katharsis. Czy była jeszcze jakaś inna prośba o zgodę z naszej strony? >
Dopytuje, bo czuję się lekko zaskoczony, gdyż pada zdanie "a gdy jej
zabrakło"... Niezbyt wiem czego zabrakło, jeżeli możesz rozwinąć ten wątek
bedę wdzięczny.

Też nic mi o tym nie wiadomo. W sensie mam identyczne odczucia.

Pozdrawiam
Jędrzej Nowak