[PLPUG] Podsumowanie prac Komitetu Założycielskiego

Piotr Tynecki piotr w tynecki.pl
Wto, 10 Gru 2013, 17:38:21 CET

*@Jędrzej Nowak*

Tu nie chodzi o zarząd, tylko decyzja została podjęta przez Komitet
> Założycielski "autorytatywnie" (po raz drugi generalnie...). Niestety
> świadczy to o tym, że mimo reakcji negatywnych po pierwszym mailu niewiele
> to zmieniło, i decyzja po raz kolejny podjęta jest "tak będzie lepiej dla
> wszytkich", bez konsultacji.

Ponowie, to w swojej mądrości literackiej dajesz się ponieść emocjom
zamiast doczytać ze zrozumieniem najbardziej istotne fragmenty.

Na tej podstawie, Komitet Założycielski zdecydował o wycofaniu wniosku o
> zarejestrowanie Stowarzyszenia w KRS. W przeciągu najbliższych 2-3 dni
> stosowny formularz zostanie w tym celu złożony do KRS.

Komitet Założycielski "zdecydował o wycofaniu", a nie "wycofał
dokumentację".

Podsumowując, dla bezpieczeństwa organizacji, należy całą procedurę
> rozpocząć od początku, zachowując należyty porządek.

"należy całą procedurę rozpocząć", a nie "procedurę rozpoczęto".

Po licznych konsultacjach prawnych, proponujemy:

"proponujemy" a nie "postąpimy".

Jędrzej, nie próbuj wprowadzać zamieszania, że mamy tutaj ponownie do
czynienia z działaniem post factum, bo tylko dolewasz oliwy do ognia, a to
niczemu dobremu nie służy.

Komitet Założycielski stwierdził solidnie ustalone fakty i przedstawił
swoje stanowisko w sprawie. Pragnę wszystkim przypomnieć, że mamy do tego
pełne prawo.

mimo że chłopaki chcieli dobrze i się mocno starali to teraz nie bardzo
> wiedzą co z tym wszystkm zrobić.

Chłopaki wiedzą co z tym zrobić, czego dowodzi treść mojego ostatniego
maila.

Powierzyliście nam, Komitetu Założycielskiemu, ukręcenie łba tej
niekomfortowej sytuacji, i właśnie to chcemy jawnie zrobić. Podkreślam,
jawnie, i "chcemy" a nie "zrobiliśmy".

*@Marcin Bardź*

Myślę, ze lepiej będzie zostawić papiery i liczyć na to, że nikt się nie
> przyczepi.

Nie możemy na to liczyć. Świat jest pełen krwiopijców i donosicieli, którzy
tylko czekają na takie sytuacje jak ta.

Ustawy mówią co innego, interpretacja tych uchwał przez Sądy co innego, a
radcy prawni jeszcze co innego. Nic nie jest w tej materii spójne.

Zrobiłem bilans pozyskanych informacji i uważam, że należy założyć
najgorszy z przypadków - czyli uchronić dobrze zapowiadające się
Stowarzyszenie PLPUG, przed wszelkimi zagrożeniami wynikającymi ze znanej
nam wszystkim post-aktualizacji Statutu, wstrzymując jego obecną
rejestrację.

Chętnie wysłucham każdego innego, uzasadnionego prawnie pomysłu.

Katharsis