[PLPUG] Podsumowanie prac Komitetu Założycielskiego

Kamil Gałuszka galuszkak w gmail.com
Wto, 10 Gru 2013, 18:57:02 CET

Zapytam:
- Czyj? Były wątpliwości z różnych stron. Nie zauważyłem, żeby był głos na
nie. Były bardziej zarzuty natury informacyjnej. Nawet Jędrzej do końca
mimo wielu swoich obiekcji pisał, żebyśmy tylko do dopięli pożądnie bo
nikomu nie chce się 2 razy jeździć.

Mówienie, że był głos "przeciwny" rejestracji jest bez wskazania konkretów,
jest trochę nieuczciwe. Ludzie dorośli jesteśmy, konkretnie. Ta lista jest
archiwizowana więc raczej ciężko, żeby komuś to minęło. Więc zapytam kogo
był głos wcześniej przeciwny?

Pozdrawiam
Kamil Gałuszka