[PLPUG] Podsumowanie prac Komitetu Założycielskiego

Łukasz Oleś lukaszoles w gmail.com
Śro, 11 Gru 2013, 09:27:38 CET

Chwileczkę, ja tu widzę aktualnie kilka możliwych opcji, które poddałbym
pod głosowaniu:

A) Jestem przeciw aktualnemu statutowi. Jeżeli go nie wycofacie to
samodzielnie powiadomię sąd o pewnych nieścisłościach.
B) Jestem przeciw aktualnemu statutowi. Jeżeli jednak większość zdecyduje
inaczej to się dostosuję.
C) Jestem za i poczekajmy na decyzję sądu.

Jeżeli ktokolwiek jest za A, albo większość za B to wycofujemy wniosek,
tylko wtedy mamy kolejne dwie opcje:
D) składamy oryginalny statut z 16 listopada i czekamy na decyzję sądu.
E) organizujemy nowe spotkanie założycielskie i zaczynamy wszystko od zera.

Ja np. jestem za C i D, ale głosowanie przeprowadziłbym w osobnym wątku.