[PLPUG] Podsumowanie prac Komitetu Założycielskiego

Jedrzej Nowak pigmej w gmail.com
Śro, 11 Gru 2013, 09:44:16 CET

2013/12/11 Wojtek Matyskiewicz <wojtek at matyskiewicz.com>

> @Piotr Tynecki, skoro ponieśliście straty finansowe związane z
> konsultacjami prawnymi, proszę o możliwość pokrycia części z nich. Nie
> wyobrażam sobie sytuacji, dlaczego macie pokrywać je z własnej kieszeni.
> Tak wiem "Stowarzyszenie nie istnieje..." blah, blah, blah, ale to nie
> powód że nie możemy robić czegoś społecznie (czyt. razem).

+1

2013/12/11 Wojtek Matyskiewicz <wojtek at matyskiewicz.com>

> Przerwanie procesu, wiąże się z ponownym przyjechaniem do Warszawy, i
> wielu z Was ma obawy, że nie wszyscy przyjadą... I słusznie, ale skoro
> każdy z osób, które przyjechały 16tego chce zrobić to dla dobra
> publicznego, powinno znaleźć odrobinę "dobrych chęci" (czy czegokolwiek),
> aby pojawić (postarać) się jeszcze raz.

Nie chęci a czas jest problemem, z Wrocławia w jedną stronę 6h trzeba
liczyć przynajmniej.

2013/12/11 Wojtek Matyskiewicz <wojtek at matyskiewicz.com>

> tak aby również zaspokoić potrzeby i wątpliwości @pigmeja.

Jeśli akurat chodzi o mnie to daleki jestem od krzyczenia i mówienia
"zrobiliście to źle", "zróbmy to ponownie". Ale na pewno nie chcę aby
sytuacje takie jak ta się powtarzały (chodzi o informacje nie o same
działania, podkreślam ponownie).

Tyle ode mnie.

Pozdrawiam
Jędrzej Nowak