[PLPUG] Potrzebna osoba o zdolnościach graficznych

FIlip Kłębczyk fklebczyk w gmail.com
Sob, 2 Lis 2013, 10:50:03 CET

W dniu 02.11.2013 10:44, Piotr Tynecki pisze:
> Połowa listopada to zalążki zazwyczaj srogiej zimy. Organizatorzy
> spotkania założycielskiego chcą zadbać chodź o jeden ciepły posiłek (np.
> pizze) plus napoje oraz trochę owoców.

Sponsorowane spotkanie założycielskie stowarzyszenia? Czy ja aby dobrze
widzę? To chyba trochę nieporozumienie. Nie wierzę, że jesteśmy tak pod
ścianą, że nie możemy sobie sami pozwolić na zrzutę na pizzę. A może
sponsorzy będą też decydować kto będzie jakie funkcje pełnił w
stowarzyszeniu w zależności od wkładu? Naprawdę nie tędy droga.

Sponsorzy owszem, ale już po założeniu stowarzyszenia i na jasno
ustalonych zasadach.

Przejrzę dzisiaj statut, bo jeszcze tam nie zaglądałem i znam go troszkę
z wersji, która była na PyCon PL. Postaram się zostawić jakiś konkretny
feedback.

Pozdrawiam,
Filip