[PLPUG] Czy ktoś pracuje jeszcze nad statutem?

Marek Glijer mglijer w gmail.com
Sob, 2 Lis 2013, 13:27:32 CET

Czy osoba administrująca kontem na githubie (nie wiem, czy dostęp tam ma
kilka osób czy jedna?) mogłaby przejrzeć i zmergować pull-requesty?
Widziałem, że niektórzy poprawiają kilka razy to samo.