[PLPUG] Potrzebna osoba o zdolnościach graficznych

Piotr Tynecki piotr w tynecki.pl
Wto, 5 Lis 2013, 20:40:11 CET

> Sponsorowane spotkanie założycielskie stowarzyszenia? Czy ja aby dobrze
> widzę? To chyba trochę nieporozumienie. Nie wierzę, że jesteśmy tak pod
> ścianą, że nie możemy sobie sami pozwolić na zrzutę na pizzę. A może
> sponsorzy będą też decydować kto będzie jakie funkcje pełnił w
> stowarzyszeniu w zależności od wkładu? Naprawdę nie tędy droga.

@Filip Kłębczyk
Trochę odpłynąłeś, bo pozyskanie sponsorów odbyłoby się na jawnych i
transparentnych warunkach - nie bez powodu zaproponowałem broszurę i
publiczny kontakt przez kanały dystrybucyjne PLPUG.

Każdy zainteresowany podmiot miałby wtedy równe szanse na wsparcie
inicjatywy.

Skoro to uzasadnienie nie spotkało się z jednomyślną aprobatą, nie
pozostaje nam nic innego jak zorganizować się samodzielnie.

--

*Piotr Tynecki*
E-mail: piotr at tynecki.pl
Twitter: @ptynecki <https://twitter.com/ptynecki>