[PLPUG] PLPUG a działalność gospodarcza

Wojtek Matyskiewicz wojtek w matyskiewicz.com
Czw, 7 Lis 2013, 23:11:02 CET

Jak sie nie myle to Piotr T. ma liste osob ktore zadeklarowaly sie (a
przynajmniej zglosily chec). Niezbyt rozumiem co masz na mysli
"zaprezentowali sie juz teraz".

Mysle ze we Warszawie wszystko sie wyjasni. Nie mamy pewnosci ze ktos sie z
tych osob nie rozmyslil, lub nie bedzie mogl sie wywiazac ze swojej
deklaracji (checi).

W Szczyrku staralismy sie przygotowac na Warszawskie spotkanie tak by
mozliwie gladko dokonac formalnosci. Warto pamietac ze to tylko szkic i
wszystkie ustalenia droga demokratyczna zostana sfinalizowane 16 listopada.

--
Pozdrawiam
Wojtek Matyskiewicz

w: matyskiewicz.com