[PLPUG] PLPUG a działalność gospodarcza

Kamil Gałuszka galuszkak w gmail.com
Czw, 7 Lis 2013, 23:11:44 CET

Nie wiadomo bo chyba będzie głosowanie. Słyszałem, że padły kandydatury
więc fajnie by było znać jakie podejście do tych tematów mają kandydaci bo
w końcu w większości odpowiadanie za to będzie na ich głowie. Stąd moja
uwaga, że wydaje mi się, że skoro o takowych się mówiło, to żeby napisali
co myślą. Tym bardziej, że w 3h raczej w Warszawie nie zdażymy się wszyscy
poznać.

Pozdrawiam
Kamil Gałuszka