[PLPUG] PLPUG a działalność gospodarcza

Krzysztof Rakowski krzysztof w rakowski.pl
Czw, 7 Lis 2013, 23:14:31 CET

Chodzi mi dokładnie o to, co napisał Kamil. Skoro ma byc procedura
demokratyczna, to warto poznać kandydatów wcześniej. Może się pojawią inni
kandydaci z innym programem? Na kilkugodzinnym spotkaniu w Warszawie nie
będzie na to czasu.

Pozdrawiam,
Krzysztof