[PLPUG] Zarząd, ilość osób, sposób działania, wybory etc.

Jedrzej Nowak pigmej w gmail.com
Pią, 8 Lis 2013, 10:13:39 CET

Raczej byłbym za tym aby Zarząd nie był "dykatorem", zarząd powinien
słuchać głosu ludzi (oczywiście w gestii zarządu jest czy idziemy w tym
kierunku czy nie), ale mając pogląd na to co ludzie chcą robić, wiadomo na
czym stoimy i kto czego oczekuje.

W tej chwili wiadome jest to że "chcemy mieć stowarzyszenie", a nie wiemy
czego kto oczekuje. wg mnie takie informacje są dość kluczowe aby potem np
nie wybrać prezesa/zarząd który ma odmienną wizję niż większość osób etc.
Lub idąc inaczej "nie dać się wybrać" jeśli ma się inną wizję.

> Co z tego, że przykładowo tu sporo osób wymyśli, żeby zbudować piramidę,
gdy wybrany Zarząd będzie uważać, że trzeba zbudować zamiast tego dom albo
wykopać rów.
Takiej sytuacji byśmy nie chcieli myślę (o ile piramida jest sensowna...),
wypisanie oczekiwań i porozmawianie o nich teraz, spowoduje, że pojedziemy
na spotkanie z już wstępnie przemyślanymi tymi kwestiami. Jak przyjedziemy
"zieloni", to w sobotę nic się nie uda zrobić, a robienie tego pod presją
czasu jest głupotą.

> Oczywiście kanydaci powinni się zaprezentować i przedstawić swoje plany
działania i wizje.
Oczywiście, ale jednocześnie dobrze by było abyśmy wiedzieli co jest
oczekiwane przez resztę osób.

Pozdrawiam
Jędrzej Nowak