[PLPUG] Struktura zadaniowa - trymestr I

Piotr Tynecki piotr w tynecki.pl
Pią, 8 Lis 2013, 11:57:46 CET

Zanim Stowarzyszenie rozpocznie swoją legalną działalność, mogą minąć nawet
3 miesiące. Do tego czasu formalnie wegetujemy.

Proponuję zatem, by ten okres wykorzystać na zbudowanie kompletnej
infrastruktury informatycznej niezbędnej do realizacji celów Stowarzyszenia.

Na chwilę obecną przychodzą mi do głowy następujące potrzeby.

*W zakresie identyfikacji wizualnej, należałoby:*

   - utworzyć logotyp Stowarzyszenia PLPUG,
   - zarejestrować/przejąć i wyznaczyć osobę do zarządzania kanałami social
   media (Facebook, Twitter, Google Plus, YouTube).

*W zakresie strony internetowej Stowarzyszenia <http://plpug.org/>,
należałoby:*

   - stworzyć prosty i przyjemny szablon graficzny,
   - opracować mapę i treść strony,
   - zbudować system CMS do jej zarządzania (tj. zarządzanie nawigacją,
   podstronami, aktualnościami, upload plików czy integracja z social media),
   - udostępnić funkcjonalność umożliwiającą:
      - wypełnienie deklaracji członkowskiej bądź wypisanie się z
      organizacji online (maksymalnie zautomatyzować),
      - określenie dla tych procesów stosowny regulaminów.

*W zakresie zarządzania członkami i składkami Stowarzyszenia, należałoby:*

   - stworzyć rejestr członków,
   - stworzyć rejestr składek członkowskich wraz z alertami dla sytuacji
   zdefiniowanych (np. opóźnień w opłatach członkowskich),
   - stworzyć moduł umożliwiający kontakt z danym członkiem oraz
   przeprowadzanie masowego mailingu.

Jeżeli chodzi o zasoby PPCG (portal <http://pl.python.org/>,
forum<http://pl.python.org/forum/>,
planetę <http://pl.python.org/planeta/> czy
IRC<irc://irc.eu.freenode.net/python.pl>)
i związane z nimi rewolucje, wypowiem się dopiero w następnym mailu w
sobotę.