[PLPUG] Struktura zadaniowa - trymestr I

Łukasz Oleś lukaszoles w gmail.com
Pią, 8 Lis 2013, 12:21:29 CET

Wczoraj podczas PySilesia rozmawialiśmy o naszej stronie. Widzę, że część
wymagań się pokrywa. Aktualnie nasza strona działa w oparciu o projekt
http://mezzanine.jupo.org/ jest to CMS napisany w Django. Planujemy go
rozbudować o lepsze wsparcie dla social media.
Ponadto, jestem członkiem innego stowarzyszenia, które ma okropną stronę(
http://www.meijin.pl/) która ma pokrywające się wymagania z PLPUG. Więc
osobiście jestem podwójnie zainteresowany projektem strony.
Kilka osób z grupy PySilesia zadeklarowało chęć w pomocy rozbudowaniu
naszej strony(pysilesia.org). Myślę, że jest sens połączyć siły.

Dodam także, że jestem przeciwny budowaniu czegoś od zera. (pigmej :P)