[PLPUG] Konto bankowe Stowarzyszenia PLPUG

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Pią, 8 Lis 2013, 19:15:41 CET

Kontaktowałem się z przedstawicielem ING Bank Śląski. Przesłał mailem
ulotkę, więc zamieszczam ją na Dropboksie:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/70421296/ING_Direct_Business.pdf
Z innych informacji znalezionych na forum ING, to dla stowarzyszeń
polecane jest to konto:
http://www.ingbank.pl/male-firmy/konta-firmowe/zysk#tab=4
Wygląda to tak jakby te dwa konta były tą samą ofertą. Może jutro albo
w poniedziałek jeszcze przedzwonię sprecyzować to, chyba że nie będzie
już takiej potrzeby.

W skrócie:
1. prowadzenie rachunku 19 zł na miesiąc.
2. przelewy krajowe do innych banków niż ING 0,90 zł
3. przelewy europejskie 5 zł

bezpłatne są:
4. dodatkowe rachunki i karty
5. bankowość elektroniczna - sam korzystam i uważam, że jest bardzo
dobra pod względem możliwości i wygody. Kilka lat temu korzystałem z
Inteligo i PeKaO (ten z żubrem), ale w ING już wtedy system
elektroniczny był o wiele lepszy, a teraz dopracowali go i dodali nowe
możliwości.
6. przelewy do ZUS i US oraz na rachunki w zł do ING.
7. wpłaty we wpłatomatach ING (limit 50 000 zł na miesiąc)
8. wypłaty w bankomatach ING (wydaje mi się, że w pozostałych również
bezpłatnie)