[PLPUG] Zarząd, ilość osób, sposób działania, wybory etc.

Kamil Gałuszka galuszkak w gmail.com
Pon, 11 Lis 2013, 23:54:59 CET

+1

Popieram pomysł Filipa, żeby zarząd był elastyczny osobowo niekoniecznie
ograniczony do 4 osób.

Czy potencjalni kandydaci do tego zarządu mogą się ujawnić? Zostało parę
dni i naprawdę warto by było coś już w tym temacie wiedzieć.

Pozdrawiam
Kamil Gałuszka