[PLPUG] Na dzień dobry

Michał Smereczyński michal w aegis.org.pl
Wto, 12 Lis 2013, 10:47:55 CET

Witajcie,
Do tej pory się nie odzywałem, a jedynie śledziłem postępy w nakręcaniu
spirali biurokracji ;) Mam dość spore doświadczenie w kwestiach
organizacji pozarządowych - jest tu na liście chyba nawet kilka osób,
które także brały udział w podobnych "akcjach założycielskich" razem ze
mną. Kiedy tworzone i wskrzeszane było w Szczecinie stowarzyszenie
Szczecińska Grupa Użytkowników Unika i Linuksa (SzLUUG), to zagwozdek
prawnych, haczyków i kruczków było tyle samo, jeśli nie więcej. Ja
osobiście jestem także wiceprezesem fundacji - a to jeszcze większe
zamieszanie formalne. Chciałbym Wam - członkom założycielom - doradzić,
abyście skorzystali z pomocy prawnika. To Wam wiele ułatwi. Są w Polsce
prawnicy, którzy zajmują się wspieraniem organizacji pozarządowych.
Nasza fundacja (zajmująca się otwartym oprogramowaniem i
interoperacyjnością) także może pomóc - mamy wsparcie prawne. Jeśli się
umówimy, że PLPUG kiedyś wesprze nas, to pewnie uda się załatwić
formalności barterem ;)

--
Best regards,
Michał Smereczyński