[PLPUG] PLPUG - Prezentacje kandydatów

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Wto, 12 Lis 2013, 13:41:47 CET

Witam,

W związku z tym, że zgłaszałem chęć kandydowania do Zarządu
przedstawiam swoją wizję:

- W pierwszej kolejności chciałbym zająć się integracją społeczności w
Stowarzyszeniu. Tak aby umożliwić tworzenie ciekawych projektów tym,
którzy będą mieli pomysły i chęć realizowania ich w Stowarzyszeniu.

- Poszukiwaniami firm, które wspierałyby działanie Stowarzyszenia oraz
funduszy dla realizowania projektów.

- Nie zależnie od mojej roli w Stowarzyszeniu chciałbym mieć udział w
projektach edukacyjnych dla uczniów szkół oraz badaniach ich rozwoju
związanego z wykorzystaniem programowania we wszelkich innych
dziedzinach nauki.

- Oczywiście chciałbym wspierać wszelkie inne cele Stowarzyszenia w
miarę możliwości.

Pozdrawiam,
Wojtek Zając