[PLPUG] I jeszcze ja...

Wojtek Matyskiewicz wojtek w matyskiewicz.com
Wto, 12 Lis 2013, 18:50:18 CET

Czesc,
Na pyConie poznalem wizje stworzenia PLPUG i bardzo mi sie spodobala.
Chcialbym wspomoc kolegow na nizszym szczeblu niz Zarzad, gdyz jestem nowym
czlonkiem tej Spolecznosci.

Uwazam ze miejsce w Zarzadzie powinny piastowac osoby z doswiadczeniem w
prowadzeniu organizacji non-profit, oraz osoby ktore nie maja
doswiadczenia, a moglyby w przyszlosci zastapic core-owe osoby.

 W PLPUG chcialbym pomagac studentom zdobywac wiedze praktyczna,
zapraszajac ich na spotkania lokalnych grup na ktorych mogliby zdobywac
wiedze praktyczna, rozmawiajac, sluchac wykladow doswiadczonych
programistow. Chcialbym zebrac grupe ludzi ktora cyklicznie bedzie sie
spotykac i wspolnie realizowala cel wymieniajac sie doswiadczeniem np:
noc z bugami w wybranym projekcie open source.

 Widzialbym swoje miejsce w Komisji Rewizyjnej lub Sadzie Kolezenskim, gdyz
nie mam dooswiadczenia w Zarzadzaniu organizacja.

Wojtek Matyskiewicz

w: matyskiewicz.com
e: wojtek at matyskiewicz.com