[PLPUG] Na dzień dobry

Piotr Tynecki piotr w tynecki.pl
Wto, 12 Lis 2013, 18:50:28 CET

*@Jędrzej Nowak*
W obecną postać statutu miała już wgląd osoba, która ukończyła prawo i jest
na ostatnim roku aplikacji adwokackiej.

Jeszcze dziś naniosę kolejną porcję poprawek, jakie mi ta osoba dostarczyła.

*@Michał Smerczyński*

Są w Polsce prawnicy, którzy zajmują się wspieraniem organizacji
> pozarządowych

Witaj.

Rozumiem, że masz na myśli pro bono?

Wsparcie non-profit, m.in. w zakresie projektu statutu, prowadzą również
organizacje Centrum Szpitalna i Stołeczne Centrum Współpracy Obywatelskiej.
Skorzystamy także z ich opinii.