[PLPUG] Konto bankowe Stowarzyszenia PLPUG

Przemysław Kukulski przemyslaw.kukulski w gmail.com
Pią, 15 Lis 2013, 03:25:26 CET

Witam!

Posiadam konto w inteligo od ok. 10 lat (na osobę prywatną). Jak dotąd
jestem zadowolony.

*@Socek*:
O jakiego rodzaju okrojeniu informacji z transakcji mówisz? Bo jak dotąd to
wszystkie informacje które widziałem, widzę nadal.

W kwestii zmian - to rozumiem że masz na myśli zmiany w interfejsie, a nie
tabeli opłat/prowizji (przynajmniej nie dostałem ostatnio żadnej
korespondencji o takowych zmianach). Interfejs zaś uważam zmienił się na
trochę lepszy (szybciej się robi przelew).

W kwestii smsów się nie wypowiem bo nie korzystam.