[PLPUG] Siedziba, adres korespondencyjny i lokal Stowarzyszenia

Piotr Tynecki piotr w tynecki.pl
Pon, 18 Lis 2013, 11:28:35 CET

*@Marek Glijer*
Możemy zatem liczyć, że w ciągu bieżącego tygodnia poszukasz w stolicy
miejsc, które użyczają adresu korespondencyjnego?

Miejsca te sprawdź również pod kątem możliwości przetrzymywania całej
dokumentacji Stowarzyszenia.

W razie czego, jestem do Twojej dyspozycji we środę-czwartek.