[PLPUG] Kanal dystrybucji informacji.

Kamil Gałuszka galuszkak w gmail.com
Pon, 18 Lis 2013, 19:11:22 CET

Łukasz co prawda tego nie ujawnił, ale PySilesia w grudniu planuje (całość
chyba w toku się organizuje) krótki hackathon pisząc sobie takie narzędzia.
Bedą na 100% open (postaramy się w miarę napisać kod, żeby był portowalny.
Z tego co wiem, my będziemy to pisali jako plugin/hook do
django-mezzanine).

Pozdrawiam
Kamil Gałuszka