[PLPUG] Prezentacja na PyWaw i pierwsze sukcesy

Marek Glijer mglijer w gmail.com
Wto, 19 Lis 2013, 06:51:40 CET

Fajnie, że był taki pozytywny odbiór i że poświęciłeś swój czas. +1 do
wizytówek / broszur / ulotek, z tym, że dopóki nie będzie legalizacji to
pewnie nie uda się tego załatwić (pierwsze trzy problemy jakie przyszły mi
do głowy to brak niektórych informacji przed zaakceptowaniem wniosku przez
sąd, brak siedziby - przynajmniej na dzień dzisiejszy; brak logo). Pomysł
jak najbardziej do zrealizowania (gdyby była potrzebna pomoc to jestem do
dyspozycji), tylko obawiam się, że trzeba będzie jeszcze 2 chwile poczekać.