[PLPUG] Przyjecie nowych czlonkow PLPUG

Piotr Tynecki piotr w tynecki.pl
Śro, 20 Lis 2013, 08:57:09 CET

Każdy zainteresowany członkostwem w Stowarzyszeniu powinien subskrybować tę
listę mailngową <https://mail.python.org/mailman/listinfo/plpug>.

Jak już wcześniej zostało powiedziane, a pozwolę sobie to podsumować,
rejestracja członkostwa rozpocznie się z dniem legalnej działalności
Stowarzyszenia - czyli w ciągu 3 miesięcy.

Przewidujemy rejestrację klasyczną, poprzez wysłanie swojej deklaracji np.
pocztą lub dostarczenie do siedziby organizacji, oraz rejestrację
elektroniczną, w pełni automatyzująca ten proces.

Jednakże, zanim nastąpi jedno i drugie, potrzebujemy regulaminów
wewnętrznych opisujących te procedury oraz stosownego oprogramowania. Zanim
do tego przysiądziemy, zarejestrujmy Stowarzyszenie i pozwólmy Zarządowi
przedyskutować postulaty zawarte w temacie.

Kolejno, Zarząd stworzy publicznie dostępne szkice specyfikacji technicznej
i specyfikacji wymagań, nad którymi wspólnie będziemy dalej pracować.