[PLPUG] Kanal dystrybucji informacji.

Piotr Tynecki piotr w tynecki.pl
Śro, 20 Lis 2013, 09:36:35 CET

*@Łukasz Oleś*
Stowarzyszenie będzie bardzo potrzebować osoby, która zadba o spójny
przekaz medialny na wszystkich kanałach dystrybucyjnych.

Nie ograniczałbym się tutaj tylko i wyłącznie do social media (Facebook,
Google+, Twitter, YouTube), które de facto łatwo zautomatyzować. Takie
kanały jak pythonowe grupy dyskusyjne, reddit <http://pl.reddit.com/>, hacker
news <https://news.ycombinator.com/> czy wykop.pl również wchodziłyby w
rachubę.

Jednakże, jak wspomniała Klaudia, zanim przejdziemy do kodowania i
powierzania komuś tak odpowiedzialnego zadania, opracujemy najpierw
politykę medialną Stowarzyszenia.

W dniu 18 listopada 2013 19:31 użytkownik Wojtek Matyskiewicz <
wojtek w matyskiewicz.com> napisał:

> @Klaudia Prasek a nie daję pracować?
>
> Pozdrawiam
> Wojtek Matyskiewicz
>
> w: matyskiewicz.com
> e: wojtek w matyskiewicz.com
>

> W dniu 18 listopada 2013 19:19 użytkownik Łukasz Oleś <
> lukaszoles w gmail.com> napisał:
>
> @Klaudia, ok

>>> portowalny. Z tego co wiem, my będziemy to pisali jako plugin/hook do