[PLPUG] Siedziba, adres korespondencyjny i lokal Stowarzyszenia

Jedrzej Nowak pigmej w gmail.com
Śro, 20 Lis 2013, 12:36:42 CET

Marku sprawdzałeś które mają w ofercie "sale konferencyjne" ? (może się
przydać).
Jeśli chodzi o wirtualnebiura to już mówiłem, wg mnie to dla nas najlepsza
opcja "na teraz".

Pozdrawiam
Jędrzej Nowak