[PLPUG] Siedziba, adres korespondencyjny i lokal Stowarzyszenia

Marek Glijer mglijer w gmail.com
Śro, 20 Lis 2013, 21:27:47 CET

Czy adres prywatnego mieszkania waliduje się prawnie jako adres
stowarzyszenia? Nie znam się, ale firmy nie możesz zarejestrować w
mieszkaniu, które nie jest lokalem użytkowym (może być jednym i drugim, ale
trzeba to wcześniej zgłosić). Upewnijmy się zatem, czy stowarzyszenie nie
będące dzialalnoscią można, bo później będzie problem. Jak sądzę to
mieszkanie nie jest w tej chwili lokalem użytkowym?