[PLPUG] Siedziba, adres korespondencyjny i lokal Stowarzyszenia

Wojtek Matyskiewicz wojtek w matyskiewicz.com
Śro, 20 Lis 2013, 22:41:34 CET

Uwazam ze to powinna byc ostatecznosc. Co w momencie kiedy czlonek
stowarzyszenia u ktorrego zostanie zarejestrowane stowarzyszenie zapadnie
sie pod ziemie (czego nikomu nie zycze i wierze w dobre intencje). Jaka
jest szansa odzyskania dokumentacji, bo rozumiemz e pod tym samym adresem
musi byc przechowywana?

Wojtek Matyskiewicz

w: matyskiewicz.com
e: wojtek at matyskiewicz.com