[PLPUG] Python 3.4, what's new, tlumaczenie

Przemysław Kukulski przemyslaw.kukulski w gmail.com
Wto, 26 Lis 2013, 07:37:21 CET

Witam!

Jestem jak najbardziej za 'what's new',
Co do tutoriala - mam nieco odmienne zdanie od pigmeja - uważam go za dość
ciekawy i na tyle dobry że polecam go każdemu początkującemu.

Mając na uwadze jak skończył się poprzedni zryw nie proponowałbym teraz
zabierania się za ten temat - jest IMO zbyt duży na start.

Gdzieś a dysku mam przetłumaczoną część tego tutoriala, postaram się do
tego tematu wrócić przed końcem roku - zobaczymy co z tego wyjdzie.