[PLPUG] Podsumowanie prac Komitetu Założycielskiego

pigmej w gmail.com pigmej w gmail.com
Śro, 27 Lis 2013, 18:24:23 CET

Powiem tak, teraz widzisz Piotrze dlaczego kilkukrotnie pytalem o konsultacje prawnicze statutu. Zapewniales ze takowe sie odbyly u sprawdzonej osoby. Sorry za szczerosc, ale ta osoba nie byla sprawdzona.

Pytalem we Wroclawiu prawnika, konsultacje statutu to jakies 300-500 Pln, wraz z pozniejszymi "poprawkami" i dostosowaniami.

Zmienianie statutu ktory zostal przyjety na spotkaniu zalozycielskim "za plecami" i informowanie o tym "post factum" ludzi ktorzy glosowali I akceptowali taki a nie inny statut jest dosc "sliskie".

Nie wiem jak z legalnoscia takich ruchow, ale pisanie publicznie ze "sory zmienilismy statut bo byl zly", z pominieciem procedur raczej jest "illegal" (moge sie mylic). Smiem twierdzic, ze jesli by ktos chcial uwalic zalozenie stowarzyszenia to podnosi pod watpliwosc fakt przyjecia statutu przez czlonkow zalozycieli, jako ze nie widzieli oni statutu i "pozamiatane". Idac w ekstema, mozna bylo wpisac totalne bzdury skopiowac statut "stowarzyszenia gospodyn wiejskich" a potem go zmienic, etc.

Dodam ze nie chodzi tutaj "o mnie", ale po prostu nie lubie prowizorek "na oko, spytam kolegi moze akurat". Tez nie bylem "stanowczy"...

Walnego jako takiego nie mozesz zwolac, bo stowarzyszenie nie istnieje.

Ponowie tutaj moje "prosby" z poczatku. Czy mozemy zrobic to porzadnie, wspomagajac sie ludzmi ktorzy sie na tym znaja a nie studentami ? Robimy "wioche" - chcielismy dobrze ale nie umielismy zalatwic formalnosci ? Nie sadze za tak chcielismy i aby byl sens takiego "czegos".

Oczywiscie gratuluje dopelnienia formalnosci i wysilku jaki zostal przy tym zrobiony, ale kurcze.. Zrobmy to porzadnie. Wielki plus za checi i wysilek.

Minus dla nas "wszystkich" ze nikt tak na prawde sie nie postawil i nie powiedzial: "Statut do prawnika albo sie w to nie bawie" (dla mnie tez oczywiscie), nie chce wyjsc na tego ktory mowi "a nie mowilem?".

//sory za brak pl literek.

Pozdrawiam,
Jedrzej Nowak