[PLPUG] PyCon PL 2014 - wizja organizacji

Klaudia A. Prasek klaudia.prasek w gmail.com
Śro, 27 Lis 2013, 22:14:13 CET

> - dotarcie do osób, które jeszcze nie były na PyConie i nawet o nim nie
> słyszały (np. zaangażowanie większej liczby kobiet, promocja wsród user
> group innych języków programowania),

Jest zalążek PyLadies. GGC w Wawie, POZ i niedługo we Wro organizują
warsztaty dla początkujących z pythona/ django. Tym zajmuję się niejako
"przy okazji"

Orle Gniazdo spełnia powyższe warunki, jednak nie jest wg. nas idealnym
> miejscem. Hotel z zewnątrz przypomina skład budowlany, a jego zarząd
> podpadł kilka razy w trakcie trwania tegorocznej edycji PyCon’a. Zachowanie
> pozostałych gości hotelowych także pozostawiało wiele do życzenia. A Rejon,
> w którym aktualnie próbujemy znaleźć miejsce dla PyCon’a PL to Mazury.

Orle Gniazdo miało swój klimat, choć klamka zostająca w rękach była zabawna
tylko za pierwszym razem..