[PLPUG] PyCon PL 2014 - wizja organizacji

Łukasz Oleś lukaszoles w gmail.com
Śro, 27 Lis 2013, 22:43:35 CET

Hej,

pomysł odświeżenia formy jest jak najbardziej fajny. Nie ze wszystkim
rzeczami się zgadzam, ale tak z 90% :)

Więc po kolei:
- marketing - zdecydowanie trzeba ulepszyć, duży plus

- strona internetowa - może nie jest jakaś super, ale daje radę. Z tego co
wiem, to jest problem z częścią dla adminów, ale czy jest alternatywa? Co
do PayPala to czy sama Ola nie mówiła na Pyconie, że były z nimi problemy i
zablokowali konto djangocon?

- zagraniczni goście i więcej talków po angielsku. Tutaj popieram Jędrzeja.
W tym roku według mnie był max. To była konferencja przede wszystkim dla
polaków. Tutaj promujemy polskich ludzi. Ja sam już dwa razy występowałem
jako prelegent i w tym momencie nie czuję się na siłach przedstawiać po
angielsku.

- tematy prelekcji - dopóki nie zrobi się z tego RuPy to jestem jak
najbardziej za

- czas wolny - popieram

- miejsce - jak napisała Klaudia, Orle Gniazdo ma swój urok. Jednym z
wielkich plusów PyconaPL było zawsze to, że nocleg był w tym samym miejscu
co prelekcje. Czy mazury to dobry kierunek? Tam wszyscy mają daleko. Do
Szczyrku nawet z Gdańska jechało się głównie autostradą albo drogą
dwupasmową. Ostatnie 30 km dopiero były zwykłą drogą. Według mnie sensownym
miejscem jest jedynie coś w pobliżu drogi co najmniej dwupasmowej. Mazury
to totalne odludzie.

- Wrzesień jest bardzo dobrym terminem, tylko co o tym sądzą studenci? :)

Konferencja na 500 osób, to będzie coś! :)

Pozdrawiam