[PLPUG] Podsumowanie prac Komitetu Założycielskiego

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Czw, 28 Lis 2013, 00:37:53 CET

1) Po długiej rozmowie w Centrum Szpitalna nie było czasu na omawianie
zmian statutu i innych dokumentów. Mieliśmy niewiele czasu na to by
samemu rozeznać się co do uwag do artykułów postawionych przez osobę z
Centrum Szpitalna. Trzeba było działać stanowczo, koniec kropka.

2) Prawnik nie załatwi wszystkiego, bo nie zdecyduje jak ma działać
stowarzyszenie, czyli w jaki sposób przyjmowani są nowi członkowie, co
jest w kompetencji Zarządu a co Walnego Zebrania, ... i wiele innych
spraw. Według mnie do prawnika trzeba by chodzić po każdym takim
sprecyzowaniu, a będzie ich wiele.

3) Zaproponujcie Proszę rozwiązanie. Czy mamy przerwać proces
rejestracji Stowarzyszenia? tzn. udać się do sądu i poprosić o zwrot
dokumentów? Czy mamy poczekać na odpowiedź sądu i jeżeli będzie
pozytywna, to zmienić statut na taki jaki był planowany z grupami,
kołami, odpowiednimi poprawkami, a jeżeli odpowiedź sądu będzie
negatywna, to zorganizować wszystko od nowa?

Jędrzej, Andrzej, Wojtek i Przemysław naprawdę przeczytaliście cały
statut ze zrozumieniem i  nie zobaczyliście ważnych błędów i
niespójności? A teraz ten statut uważacie za zły, chociaż wiadomo, że i
tak będzie zmieniony według starej koncepcji zaraz po zarejestrowaniu
Stowarzyszenia? Ja analizowałem statut kilka może kilkanaście razy,
tylko że wtedy miałem nadzieję, że przy rejestracji statut przejdzie.

Wojtek Zając