[PLPUG] Podsumowanie prac Komitetu Założycielskiego

Kamil Gałuszka galuszkak w gmail.com
Czw, 28 Lis 2013, 08:44:11 CET

> Wszyscy dobrze wiedzą, że mamy jedną jedyną szansę, drugi raz połowie osób
> nie będzie się chciało jechać (z Wrocławia jest 6-7h w jedną stronę i
> ~450km), traktujmy się poważnie i nie róbmy prowizorki, bo łatwo zniechęcić
> innych.

Stąd min. moja propozycja dopuszczenia głosowania drogą elektroniczną.
Można się spotkać raz na jakiś czas, ale jak się okaże, że co któraś zmiana
będzie potrzebowała spotkania na Walnym Zgromadzeniu, to dopuszczenie formy
elektronicznej daje możliwość wszystkim członkom uczestnictwa w
 głosowaniach jawnych, bez wyjętego dnia z życia i 10-14h w pociągach do
Warszawy. Jeżeli Katharsis mówi, że i tak za 3 miesiące musimy się spotkać
na Walnym Zgromadzeniu, to jest to mój 1 postulat na to spotkanie by
znalazła się w statucie taka forma głosowania.

Pozdrawiam
Kamil Gałuszka