[PLPUG] Podsumowanie prac Komitetu Założycielskiego

Piotr Skamruk piotr.skamruk w gmail.com
Czw, 28 Lis 2013, 16:39:10 CET

Ten wątek jest dowodem na to, że dokumenty złożone do sądu nie są
prawnie umocowane. W sytuacji gdy komitet założycielski złożył inne
dokumenty niż wypracowane/poddane pod głosowanie - spotkanie
założycielskie mieć ponownie miejsce. Jak pisał pigmej - nie ma tu tak
na prawdę nic do rzeczy czy akceptujemy to, czy nie.
ps. z tego co kojarzę w dniu oddania na pocztę dokumentów - chłopaki
komunikowali się z osobami które musiały wcześniej wyjść ze spotkania.
Domyślam się że dotyczyło to dodatkowego przez nich potwierdzenia ich
głosów. To kolejna rzecz która (jak domyślam się - to tylko domysły)
była aktualizowana, o której nawet nikt nie wspomniał.

Kamil: opcja głosowania elektronicznego, nawet już po wyrobieniu
odpowiedniej formy elektronicznej - może dotyczyć normalnej
działalności organizacji, niestety nie nadaje się do spotkania
założycielskiego. Podpisy muszą fizycznie zostać złożone.

IMO nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem - błąd zaistniał, stał się
naszym doświadczeniem - mając go za sobą powinniśmy "zrobić to
dobrze". Niestety by formalnie wszystko było ok - spotkanie
założycielskie musi zostać ponownie odbyte.