[PLPUG] PLPUG - miejsce spotkania założycielskiego

piotr maliński riklaunim w gmail.com
Sob, 26 Paź 2013, 14:30:24 CEST

W Znajomi Znajomych rzutnik jest, mają swoją sieć WiFi, gniazdka na sali by
się też pewnie znalazły. Szatnię mają w lokalu. Problem może być z
pojemnością gdyby przyszło więcej niż powiedzmy 50-60 osób. Konrad zna
pojemność sali lepiej. Mają też dwie sale, gdzie można coś zamówić, zjeść
etc.