[PLPUG] PLPUG - miejsce spotkania założycielskiego

Piotr Skamruk piotr.skamruk w gmail.com
Pon, 28 Paź 2013, 08:09:06 CET

Póki co - najsensowniejszą propozycją wydaje się właśnie (9) - bo to
dość odizolowana przestrzeń o całkiem sporych wymiarach (no i
technicznie przygotowana).
Odnośnie klubów - o ile ZZ nie życzą sobie nic za wynajem, aby tylko
wcześniej zarezerwować salę, o tyle - atmosfera klubowa i bliskość
baru może nie sprzyjać merytoryce spotkania. Przy czym nie wiem czy
nie jest już za późno by salę rezerwować - chcą miesiąc wcześniej.
Na bohomolca byłem - imo odpada ze względu na niewielką przestrzeń,
ciężko będzie się pomieścić.
W hackerspace nie byłem - słyszałem że równie mało miejsca, ale sam
nie weryfikowałem.
Co do politechniki - aula uczelni zapewni pomieszczenie sporej liczby
ludzi, ale muszę jeszcze zweryfikować jak z mediami tam.