[PLPUG] Aktualizacja Statutu

Kamil Gałuszka galuszkak w gmail.com
Pon, 28 Paź 2013, 21:37:57 CET

Hej,

Ja może poprawek nie chcę zgłaszać ale bedę wdzięczny jak ktoś mi
wytłumaczy. Z góry przepraszam, jeżeli pytanie wyda się oczywiste i wynika,
z czegoś o czym nie wiem.

Art. 105.

W imieniu Stowarzyszenia dokumenty związane ze zobowiązaniami finansowymi
podpisują dwie osoby:

   1. Prezes Stowarzyszenia i Wiceprezes Stowarzyszenia,
   2. Skarbnik i upoważniony Członek Zarządu Krajowego.

Na mój gust to są 4 osoby a nie dwie, Jest wyliczenie dwóch punktów ze
spójnikami. Chyba, że to jest albo prezes i wiceprezes albo Skarbnik i
członek.
Aczkolwiek bedę wdzięczny za rozjaśnienie :) tych "dwóch osób".

Notabene "upoważniony członek zarządu krajowego" to może być chyba tylko
sekretarz(?) (bo członkowie zarządu krajowego to wg. statutu prezes,
wiceprezes, skarbnik, sekretarz). Chyba, że chodzi o osobę upoważnioną z
członków stowarzyszenia wybranych przez Zarząd Krajowy. Anyway, nie jest to
może zbyt jasne dla mnie, to bedę wdzięczny za wyjaśnienie. :)

Pozdrawiam
Kamil Gałuszka