[PLPUG] Data spotkania

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Czw, 24 Kwi 2014, 20:20:01 CEST

Cześć Wszystkim,

Nie wiadomo kto ma podjąć ostateczną decyzję o terminie i miejscu spotkania.

Udało mi się zarezerwować salę 3180 na MIMUW na termin 10 maj 2014 w
godzinach 14:00 - 17:00. Czekam jeszcze na oficjalne potwierdzenie, ale
wydaje mi się, że to jest już powód aby w najbliższym czasie zdecydować
i ogłosić ostatecznie termin i miejsce spotkania założycielskiego.
Otrzymałem taką uwagę, aby poinformować również studentów UW.

W tej chwili brakuje nam opinii prawnej statutu oraz sposobu
przeprowadzenia zebrania założycielskiego. Kontaktuję się w tej sprawie
z dwoma niedawno poznanymi prawnikami, ale to jeszcze nic pewnego.

Z drugiej strony wydaje mi się, że najbardziej brakuje nam opinii
przyszłych członków na temat statutu.

Pozdrawiam,
Wojtek Zając

Dnia 23.04.2014 11:06, wiadomość napisana przez Filip Kłębczyk: