[PLPUG] Co dalej?

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Wto, 30 Gru 2014, 14:04:24 CET

Szkoda, że koledzy z Zarządu każą nam czekać. Stowarzyszenie może już
normalnie działać, czyli nowe osoby mogą już dołączyć, a sprawy z
załatwianiem konta bankowego czy urzędem skarbowym, mogą być załatwiane
w tym samym czasie.

Do tworzenia systemu rejestracji nowych członków mogliby już teraz
dołączyć chętni i uczestniczyć od razu od samego początku tworzenia
systemu, czyli od zbierania wymagań i omawiania ich. Tylko brakuje
trochę otwartości ze strony Zarządu. Nie powinniście robić wszystkiego
sami, bo nie na tym to polega. Przydało by się już z wyprzedzeniem
zaplanować spotkanie (najlepiej online) w celu omówienia pracy nad systemem.

Podobna sytuacja jest ze stroną plpug.org. W tym przypadku, @Piotr
Tynecki, liczyłem, że Ty jako autor dotychczasowej strony wyjdziesz z
inicjatywą i pozwolisz innym chętnym przyłączyć się do tworzenia jej.
Wierzę, że znajdą się takowi.

Też mam pewien pomysł, ale nie mogę czekać, bo teraz mam trochę wolnego
czasu na realizację, ale tylko kilka dni.

Pozdrawiam,
Wojtek Zając