[PLPUG] ODP: Grupy w statucie

Klaudia A. Prasek klaudia.prasek w gmail.com
Nie, 2 Lut 2014, 21:17:37 CET

  Wszystko od nowa ;)
 ------------------------------
Od: Wojciech Zając <wojtek w reu.pl>
Wysłano: ‎2014-‎02-‎02 21:03
Do: plpug w python.org
Temat: Re: [PLPUG] Grupy w statucie

  Cześć,

Jeszcze nie ustaliliśmy, żadnych terminów. Założenie było takie, że
najpierw wszystko dopinamy do końca (zasady działania Stowarzyszenia i
statut), a później organizujemy spotkanie założycielskie. Ale faktycznie to
wszystko rozmywa się i należałoby sprężyć się, aby nie przeciągać tego za
długo. Ja z zainteresowanymi zakładaniem Stowarzyszenia mogę spotkać się
jutro albo w czwartek w tym tygodniu (oczywiście wieczorem).

Pozdrawiam,
Wojtek Zając

Dnia 31.01.2014 18:25, wiadomość napisana przez Tomasz Jaskowski:

 Cześć,

2014-01-28 Wojciech Zając <wojtek w reu.pl>:

> Cześć,
>
> Tak, nadal potrzebna jest pomoc. Dziś rozmawiałem z kilkoma osobami na
> temat PLPUG przy okazji PyWaw i chciałbym spróbować jak najbardziej
> uprościć rozdział grup i kół. Dla tego potrzebna jest analiza oraz wszelkie
> informacje co jest niezbędne w statucie aby umieścić podział na grupy (na
> początek bez kół).

 Świetnie - ustalaliście już jakieś terminy (do kiedy chcecie te informacje
zebrać)?

  Tomku, w jaki sposób chcesz pomóc? Samodzielnie i kontakt przez mail,
> online (skype, hangaut) lub spotkanie?

 Jestem otwarty na każdą z tych opcji. Nie jestem doświadczony w zakładaniu
stowarzyszeń, ale może jestem w stanie pomóc (podejrzewam, że takich osób
jest dużo więcej na tej liście).

 Mogę się spotkać dowolnego dnia poza weekendami (w razie potrzeby mogę
spróbować też w weekend). Gdybyście planowali jakieś spotkanie
organizacyjne, po prostu dajcie znać na listę i spróbuję się zjawić (przy
okazji może przyjdzie ktoś jeszcze zainteresowany).

 Pozdrawiam,
Tomek

 --
Tomasz Jaśkowski