[PLPUG] Grupy w statucie

Klaudia A. Prasek klaudia.prasek w gmail.com
Pon, 3 Lut 2014, 09:54:23 CET

Moglibyśmy spotkać się w grupach, każdy w swoim mieście. Każdej grupie
potrzebna sala, mikrofon, połaczenie do hangout, duży monitor. Jestem w
stanie takie coś zorganizować dla Poznania.
Na hangout może wejść max 10 użytkowników, stąd propozycja by każde miasto
łaczyło się z jednego miejsca, przez jednego użytkownika.
IRC sami ogarniecie,

W dniu 3 lutego 2014 09:43 użytkownik Piotr Skamruk <piotr.skamruk w gmail.com