[PLPUG] Grupy w statucie

Jedrzej Nowak pigmej w gmail.com
Wto, 4 Lut 2014, 17:27:09 CET

A nie lepiej zamiast za przeproszeniem "robić syf" ustalić deadline w stylu:

1. Do dnia XYZ wybieramy na czym robimy + określenie zasad
2. Po wybraniu na czym robimy, X za X dni robimy spotkanie głosowe
3. Robimy spotkanie głosowe i X dni później podsumowujemy jego efekt.

Opublikujmy takie coś wspólnie PRZED zrobieniem jakichkolwiek akcji, bo
skończy się identycznie jak poprzednio, czyli że ludzie będą mieli
pretensje "że bez nich". Zróbmy to porządnie.

Weźcie pod uwagę, że nie wszyscy mogą z dnia na dzień zmienić plany, choćby
bardzo chcieli.

Co do moich propozycji.

Zróbmy ankietę, czas na wypełnienie "do końca tygodnia", z wyborem terminu
spotkania "internetowego" (jeśli w ogóle ktoś jest zainteresowany).

Pod spodem w tym samym czasie określmy technologie, teamspeak niestety nie
znam. Zrobi się syf, a jeśli wyznaczymy odgórnie zarządców głosami (da się
w ogóle w ts tak ustawić aby mute na wszyskich except kogoś?)

Chyba że oczywiście zostajemy przy tym że Wojtek swoimi siłami + chętnymi
stara się to pociągnąć (nie mówię że to złe, wręcz przeciwnie).  Ale jeśli
zrobimy to w necie, to zróbmy to 'po ludzku', żeby uniknąć potem smrodu.

Pozdrawiam
Jędrzej Nowak