[PLPUG] Grupy w statucie

Łukasz Żułnowski lzulnowski w gmail.com
Wto, 4 Lut 2014, 19:04:20 CET

Dlatego zaproponowałem TS. Jest możliwość dania muta każdemu na kanale
oprócz wyznaczonych osób i te osoby mają też możliwość dania komuś prawa do
mówienia. Każdy też może poprosić o udzielenie głosu. Co przy dużej liczbie
osób jest rozwiązaniem bardzo dobrym.Przy okazji można takie spotkanie
nagrać i w razie czego udostępnić razem z zapisem z chatu.

Serwer jest przygotowany cały czas chodziło mi tylko o sprecyzowanie tego
co opisałem przykładowo wyżej.

A instalacja klienta to jest 2 minuty razem z pobraniem i jest dostępny na
każdą platformę nawet mobilne.

Pozdrawiam
Łukasz Żułnowski