[PLPUG] Grupy w statucie

Łukasz Żułnowski lzulnowski w gmail.com
Czw, 6 Lut 2014, 11:21:51 CET

Wystarczy jaki kolwiek kanał komunikacji pozwalający nagrać spotkanie. Samo
audio albo video/audio. W przypadku Hengauta problemem jest ilość możliwych
podłączonych osób na raz. Ale tak jak mówicie, publikacja na youtube
automatyczna jest całkiem fajna o ile chcemy to publikować, jeżeli jeszcze
nic nie zostało ustalone.

W dniu 6 lutego 2014 11:06 użytkownik Piotr Skamruk <piotr.skamruk w gmail.com