[PLPUG] Grupy w statucie

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Czw, 6 Lut 2014, 23:21:19 CET

Omówiliśmy z Kamilem tylko część tematów dotyczących grup. Wprowadziłem
kilka poprawek i zmieniłem kolejność, tak by tematy były w swoich
podrozdziałach (dotyczy rozdziału grup). Aha i została wysunięta
propozycja usunięcia kół ze statutu, co też uczyniłem w przygotowywanej
przeze mnie wersji.

https://github.com/WojtekReu/plpug-statut/blob/master/PLPUG-Statut.rst

Najbardziej istotne pytania:
1) Czy minimalna liczba członków Grupy może być 5?
2) Jaka ma być zależność finansowa grup i Stowarzyszenia? Dokładniej czy
jest możliwy taki scenariusz, że składki członków Grupy trafiają do
majątku Grupy? Jeżeli tak, to w jaki sposób zapewnić płynność finansową
Stowarzyszenia poza grupami.

Jeżeli ktoś zna odpowiedzi, to proszę śmiało pisać.

Pozdrawiam,
Wojtek Zając