[PLPUG] ODP: Dokumenty

Wojciech Zając wojtek w reu.pl
Śro, 12 Lut 2014, 11:29:23 CET

Moim zdaniem warto ruszyć do przodu. Statut sam się nie ułoży.

Jeżeli czytaliście artykuły, do których wysyłałem linki, to wiecie, że w
sprawie statutu można konsultować się z Biurem Administracji i Spraw
Obywatelskich Urzędu m.st. Warszawy, ponieważ to ono wystawia uwagi dla
Sądu odnośnie statutu.

Nie ma na co czekać, szkoda czasu. Spotkanie trzeba ogłosić z około
miesięcznym wyprzedzeniem. Statut trzeba uporządkować i przeczytać pod
kątem uwag z tych artykułów. Jakieś konsultacje z Centrum Szpitalna,
ewentualnie z prawnikiem. Jeżeli nikt nie będzie chciał angażować się do
statutu, to ja mogę go dopracować w ciągu kilku dni według własnego
uznania i skonsultować z Centrum Szpitalna. Reszta organizowania należy
do Was.

Wojtek Zając

Dnia 12.02.2014 10:58, wiadomość napisana przez Piotr Skamruk: